søndag den 2. august 2020

Linne Windfeldt Valling Rasmussen på Mosegården



Mød Linne Windfeldt Valling Rasmussen
til festivalafslutningen på Christianshavn

Sidste år fortalte Linne på festivalen om 
at hun ville ud og arbejde i landbruget.
Hør hvordan det er gået siden da. 
Linne fortæller: 

"Siden sidst er jeg flyttet på landet. Jeg bor i et kollektiv, der driver et lille jordbrug, som leverer grøntsager til 85 husstande. Det hedder Mosegården. Jeg synes, landet er smukt og fascinerende og anderledes fra alt, jeg kender. Jeg kan virkelig godt lide det praktiske arbejde, at udrette noget konkret hver dag, der giver mennesker mad på bordet. Jeg kan også godt lide at blive klogere på planter og at bruge min krop og blive stærkere. At jeg er kommet på landet, er kommet i stand gennem en højskole, og på den måde har jeg mødt et hold af mennesker, jeg kan nørde landdrømme, planter, lugning og politik med."

Hør podcasten fra sidste år, hvor Linne fortælle om de valg hun står over for som ung, og det ansvar som hun også føler - og de tanker hun gør sig i den anledning.



Linne på festivalafslutningen i 2019. Foto: Majka Bjørnager


Mød Linne Windfeldt Valling Rasmussen
til festivalafslutningen på Christianshavn

Læs mere om festivalen
HVOR REGNBUEN ENDER

*



Ingen kommentarer: